مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-26اجتماعي

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان تا پایان هفته


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کاهش دما به ویژه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه محسوس خواهد بود و احتمال تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد.

- محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با رگبار باران و وزش باد دانست و اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته 63 میلیمتر بارندگی در ایستگاه آستارا داشتیم که بیشترین میزان در میان ایستگاه هاست.

وی بندرانزلی با 33 درجه سلسیوس و اسب وونی با 20 درجه سلسیوس را به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان دانست.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه نسبتا پایدار در منطقه طی امروز است، افزود: شرایط برای کاهش ابر و افزایش نسبی دما تا فردا فراهم است.

دادرس تصریح کرد: طی این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری های موقتی و همرفتی، ابرناکی و رگبار باران و رعد و برق دور از انتظار نیست، اما از اواخر وقت سه شنبه، با نفوذ سامانه خنک و بارش زا به منطقه شاهد افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید و خیلی شدید خواهیم بود.

وی از کاهش پنج تا 10 درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کاهش دما به ویژه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه محسوس خواهد بود و احتمال تگرگ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان تا پایان هفته

کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوای گیلان تا پایان هفته